OS3 multimedia walczy o zwycięstwo w Cannes

Agencja interaktywna OS3 multimedia, jest jedynym reprezentantem Polski na tegorocznym jubileuszowym Festiwalu Cannes Lions 2003 we Francji w kategorii Cyber Lion

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Agencja interaktywna OS3 multimedia, jest jedynym reprezentantem Polski na tegorocznym jubileuszowym Festiwalu Cannes Lions 2003 we Francji w kategorii Cyber Lion. Zgłoszona przez agencję strona www.os3.pl znalazła się wśród innych trzynastu wyróżnionych agencji na shortlist projektów sklasyfikowanych jako Corporate Information.

"Jesteśmy bardzo zadowoleni z osiągniętego dotychczas wyniku. Mając świadomość prestiżu i poziomu Festiwalu w Cannes obecność na shortlist jest dla nas dużym wyróżnieniem. Cieszymy się, że jury dostrzegło naszą kreatywność, świeże spojrzenie na internet i doceniło ciężką pracę, jaką niewątpliwie włożyliśmy w zbudowanie tej strony. Teraz mocno trzymamy kciuki za sobotni finał i ogłoszenie wyników. Mamy nadzieję, że podczas gali nie zabraknie polskiego akcentu... " - powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

W tym roku Festiwal w Cannes odbywa się po raz pięćdziesiąty. Cannes Lions jest najbardziej prestiżowym i jedynym corocznym festiwalem skupiającym przedstawicieli reklamy i komunikacji marketingowej z całego świata. Jury tworzą uznani i doświadczeni przedstawiciele międzynarodowego rynku reklamy i mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?