OS3 wypromuje w social media Intel Business Challenge

OS3 zajmie się obsługą w social media tegorocznej edycji międzynarodowego konkursu Intel Business Challenge. Zasięg działań obejmie całą Europę.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Agencja OS3 zajmie się promowaniem Intel Business Challenge w serwisach Facebook, YouTube i Twitter. Głównym założeniem działań będzie łączenie ludzi poprzez ideę przedsiębiorczości, przekazywanie eksperckiej wiedzy popartej doświadczeniami światowych autorytetów współpracujących z Intelem. Komunikacja prowadzona będzie w języku angielskim, przygotowana też zostanie specjalna aplikacja. OS3 będzie też odpowiedzialna za utrzymywanie kontaktów z partnerami koncernu w całej Europie, jak również z uczestnikami Intel Business Challenge.

Intel Business Challenge Europe 2013 to ośmiomiesięczny konkurs dla innowacyjnych rozwiązań produktowych, technologicznych i interaktywnych. Program identyfikuje i wspomaga najbardziej kreatywnych i innowacyjnych studentów oraz absolwentów z Europy.

OS3 zdobyła to zlecenie w przetargu. Nazwy innych biorących w nich udział agencji nie są ujawniane.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych