SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oscar Romero: z Performics do Mindshare

Oscar Romero, ostatnio związany z należącą do Publicis Media agencją Performics dołączył do Mindshare (GroupM/WPP) na stanowisko partner, performance&activation na region EMEA.

Romero w Mindshare będzie kierować działaniami agencji w zakresie performance i aktywacji w regionie Europy, Bliskiego Wschodu i Afryki. Do jego zadań należy m.in. przyspieszenie rozwoju poprzez wykorzystanie skali agencji i jej możliwości w zakresie performance marketingu w regionie EMEA.

Oscar Romero przez ostatnich 9 lat pracował w Publicis Media. Przez pięć ostatnich lat był partnerem zarządzającym agencji Performics, a wcześniej przez 4 lata pracował w Starcomie m.in. na stanowisku head of search, strategy&product.

Dołącz do dyskusji: Oscar Romero: z Performics do Mindshare

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl