SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Oscarowa „Ida” pozdrawia w reklamach Łodzi

Urząd miejski Łodzi wykorzystał oscarowy sukces filmu „Ida” do promocji miasta. Nowe reklamy nawiązują do koncepcji zeszłorocznej kampanii, w której mieszkańcy Łodzi pozdrawiali osoby z innych miast.

Article

Reklamy z główną bohaterką filmu „Ida” oraz hasłami „Ida pozdrawia z Łodzi Oscara z Los Angeles” i „Kinomani z Łodzi pozdrawiają amerykańską Akademię Filmową” pojawiły się w poniedziałek w „Gazecie Wyborczej” oraz na facebookowym fanpage’u Łodzi. Podstawą do takiego przekazu jest fakt, że film był kręcony i montowany w Łodzi i okolicach.

Reklamy nawiązują do prowadzonej w ub.r. kampanii reklamowej Łodzi, w ramach której pokazywano, jak mieszkańcy tego miasta pozdrawiają ludzi z całego kraju. W pierwszej odsłonie promowane były walory turystyczne Łodzi (zobacz szczegóły), a w drugiej - jego atrakcyjność gospodarcza (więcej o tym).

Za przygotowanie i realizację zeszłorocznej kampanii odpowiadała agencja MOSQI.TO.

Nowe reklamy we własnym zakresie przygotowało biuro promocji w Urzędzie Miasta Łodzi.

- Bardzo się cieszymy, że pomysł z pozdrawianiem żyje własnym życiem - szczególnie w kontekście Oscara dla polskiego filmu i jeszcze realizowanego w Łodzi! Podczas pracy nad kampanią, zależało nam na stworzeniu uniwersalnego, ale jednocześnie charakterystycznego formatu - komentuje Tomasz Soluch, creative director w MOSQI.TO.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Oscarowa „Ida” pozdrawia w reklamach Łodzi

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
zacny kinoman
Żeby w 2014 roku robić film CZARNO-BIAŁY, to jest mega zacofanie techniczne i mega żenada. Filmu nie widziałem i widzieć nie zamierzam, bo nie cierpię czarno-białego obrazu. Od razu daję ocenę 0/10.
8 19
odpowiedź
User
muszkins
Do "zacny kinoman" Widać że nie masz bladego pojęcia o filmie o technice już nie wspominając. Zastanów się i pomyśl czy łatwo jest zrobić czarno-białe zdjęcie które oddałoby cały walor przedstawionego obrazu? Czy raczej trzeba mieć pojęcie w jaki sposób sprawić aby na czarno-białym filmie wydobyć szczegóły obrazu itp? Poza tym, aby oceniać film którego się nie widziało to dopiero trzeba mieć talent ! Dla Ciebie 0/10
14 8
odpowiedź
User
mistrz
Słaba reklama. Widać agencja chce się wypromować na Oscarach, bo na niczym innym tu promocji nie można zrobić. I jaka tu "praca nad kampanią", zwykły napis w pięć minut zmyślony. Nic ponad to.
10 8
odpowiedź
User
Sławek
KINOMANI Z ŁODZI POZDRAWIAJĄ WSZYSTKICH ŻYDÓW Z LOS ANGELES .
8 9
odpowiedź
User
reżyser
Ta agencja potrafi tylko bić pianę, żadnego pomysłu w tym nie ma. To jest promocja dla promocji. Przeminie z wiatrem po kilku dniach.
9 8
odpowiedź