SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Oscary z najlepszym od 2020 roku wynikiem oglądalności, 106 mln dolarów z reklam

Oglądalność transmisji z 95. ceremonii rozdania nagród filmowych Oscary w telewizji ABC była wyższa o 12 proc. w porównaniu z rokiem ubiegłym. Stacja zarobiła na reklamach przy niej emitowanych 106 mln dolarów.

Transmisja z rozdania Oscarów (w nocy z 12 na 13 marca br. czasu polskiego) w telewizji ABC miała 12 proc. wyższą niż przed rokiem oglądalność. Z danych Nielsena wynika, że obejrzało ją 18,7 mln osób.

Był to najlepszy wynik od 2020 roku – wraz z początkiem pandemii COVID-19, kiedy firmy, w tym kina w całych Stanach Zjednoczonych, zostały zamknięte.

Według firmy Inscape tegoroczne Oscary stanowiły 5,67 proc. minut ogólnego czasu programów oglądanych w niedzielny wieczór i były najchętniej oglądaną w tym czasie pozycją programową.

Jak wyliczyła firma iSpot.tv, łączna wartość ogólnokrajowych reklam telewizyjnych wyemitowanych przy tym wydarzeniu w telewizji ABC wyniosła 106,1 miliona dolarów. Pokazano w sumie 63 reklamy, które dały 505,7 miliona wyświetleń wśród widzów w wieku powyżej 18 roku życia.

Według EDO Ad EnGage, „Mała syrenka” Disneya uzyskała najlepsze wyniki, jeśli chodzi o zwiększanie zaangażowania online, z indeksem 8 023.

Drugie miejsce zajęła firma Lucid Motors z wynikiem 2777 punktów, a następnie firma programistyczna Autodesk, w której wystąpił fałszywy hollywoodzki reżyser filmowy, Otto Desc (z indeksem 1750), „Oppenheimer” Universal Pictures (indeks 1212) oraz marka samochodowa Dodge za odrodzenie Dodge'a Horneta (indeks 918).

Sieć telewizyjna ABC zaoferowała na antenie promocje programów „Abbot Elementary” i „Good Morning America”, a także programy „The Company You Keep” i „The Prank Panel”.

Film „Wszystko wszędzie naraz” zdobył na tegorocznej gali Oscarów  główną nagrodę w kategorii Najlepszy film. Produkcja zgarnęła łącznie siedem nagród – także w kategoriach dla najlepszego reżysera, scenariusza oryginalnego, głównej aktorki, aktorki drugoplanowej, najlepszego aktora drugoplanowego i montażu.

Dołącz do dyskusji: Oscary z najlepszym od 2020 roku wynikiem oglądalności, 106 mln dolarów z reklam

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl