SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Linia napojów Oshee x Mata już w sprzedaży. „Mata jest konsumentem marki”

Do sklepów Żabka trafiła już linia napojów izotonicznych Oshee przygotowana wspólnie z raperem Matą. -  Cenię to, że Oshee to polska firma, która zdobyła globalny rozmach i zbudowała międzynarodowy wizerunek oparty na polskich ambasadorach - mówi Wirtualnemedia.pl Mata. Wprowadzeniu napojów na rynek towarzyszy kampania reklamowa w mediach cyfrowych – w spocie również pojawia się raper i jego muzyka.

Article

Skąd pomysł na zaangażowanie Maty do współpracy z Oshee? - Zarówno jedna jak i druga strona poszukiwała ciekawego i oryginalnego poszerzenia swojego uniwersum. Od rozmowy do rozmowy doszliśmy do wniosku, że możemy zrobić coś świeżego łącząc nasze światy. Dowiedzieliśmy się, że Mata jest fanem i konsumentem marki, a my podziwiamy jego talent i oryginalność, które wyróżniają go na tle innych twórców. W efekcie my wpuściliśmy artystę w obszary, które zazwyczaj są zarezerwowane dla doświadczonych osób z branży, panele smakowe czy twórców grafiki użytkowej, a Michał nas, w swój najcenniejszy obszar twórczości - mówi Wirtualnemedia.pl Tadeusz Czarniecki, dyrektor marketingu Oshee Polska. 

W ramach współpracy Maty i Oshee przygotowano linię napojów Oshee x Mata, czyli OSH33. Symbol dwóch trójek towarzyszy artyście od początku działalności - jego macierzysta ekipa nazywa się GOMBAO33 a profil na Instagramie to @33mata. Do sprzedaży w sklepach Żabka trafiły dwa napoje: OSH33 Love Potion Rose – Honey z ekstraktem z kojącej ashwagandhy oraz OSH33 Love Potion Blueberry – Jasmine z ekstraktem z żeń-szenia, który znany jest za swoich właściwości pobudzających, zwalczając zmęczenie i znużenie.

Prace nad produktem, designem i komunikacją trwały wspólnie z artystą i jego zespołem od samego początku.  - Można ten proces porównać do powstawania płyty - od ogólnej koncepcji, pomysłu na zmianę loga OSH33, który wyszedł wprost od Maty, a także nazewnictwa poszczególnych produktów, wyboru kompozycji smakowych i zapachowych, designu etykiet, aż po realizację spotu i sesji zdjęciowej. Odręczny podpis artysty na butelce świadczy o realnym wpływie na to co powstało i co świadomie oddaje ludziom jako efekt swojej pracy. Bez przesady można stwierdzić, że to co odbiorcy zobaczą w sklepach i internecie powstało pod dyrekcją kreatywną Michała Matczaka - dodaje Wirtualnemedia.pl Rafał Grobel, doradca ds. wizerunku i współprac Maty.

- Cenię to, że Oshee to polska firma, która zdobyła globalny rozmach i zbudowała międzynarodowy wizerunek oparty na polskich ambasadorach. To pierwszy i jedyny mi znany przypadek w historii – mówi nam Mata.

Czarniecki: nasze ambicje to więcej niż kreowanie marki sportowej

- Oshee od samego początku była kreowana jako marka lifestylowa, która stawia na nowoczesny design, innowację oraz niekonwencjonalne, jak na markę z obszaru FMCG, podejście do komunikacji – mówi Czarniecki. Brand dotąd stawiał na sportowców, współpracuje obecnie reklamowo z najlepszą polską tenisistką Igą Świątek

- Już bardzo udana współpraca z CD Projekt Red i sukces jakim było stworzenie linii produktowej Oshee Wiedźmin pokazała, że nasze ambicje sięgają dużo dalej niż tylko kreowanie marki sportowej, uwiarygadniającej swoje kompetencje poprzez współpracę z ambasadorami w postaci topowych polskich sportowców – dodaje Czarniecki. 

Szef marketingu Oshee podkreśla, że współprace ze środowiskami czy postaciami spoza świata sportu mają sens tylko wtedy, jeżeli sięgają zdecydowanie dalej niż umieszczenie wizerunku artysty, czy jego podpisu na produkcie.

- Obserwujemy takie rozwiązania i to dla nas zbyt trywialne i ostatecznie mało kreatywne oraz nieautentyczne. Prawdziwą współpracę mamy wówczas, jeżeli każda ze stron wniesie to co ma najcenniejszego ze swojego obszaru kompetencji i uda się stworzyć nową wartość, która będzie ciekawa dla fanów jednej i drugiej strony. Nasza współpraca z Matą to nie tylko nowe oryginalne smaki Oshee i nowa kategoria produktowa, ale na każdym etapie nowa propozycja dająca ciekawy utwór, w który zostali zaangażowani twórcy sztuki audiowizualnych - mówi Czarniecki. 

- Już na wstępie mamy nietypową etykietę z mnóstwem designerskich smaczków oraz oryginalny spot z muzyką Michała świetnie nawiązujący do napojów Love Potion. A to jeszcze nie koniec atrakcji, które stopniowo będziemy dawkować fanom i konsumentom – dodaje.

Mata też w reklamie Oshee x Mata

Mata jest bohaterem spotu reklamowego, składającego się zarówno z fragmentów wygenerowanych komputerowo i jak i ujęć filmowych. W tle filmu usłyszmy z kolei zwrotkę artysty z utworu „Kiedy płaczesz użyj wycieraczek”.

Kampania promocyjna potrwa do 19 października br. Działania obejmą szeroko pojęty digital, m.in. Facebook, Instagram, TikTok, YouTube oraz platformy VOD

Za realizację filmu odpowiadają Alex Pak oraz Michał „Enzym” Niedźwiedzki wraz z kolektywem Ufoslide, a wsparcia produkcyjnego udzielił dom produkcyjny Shootim. Planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediahub.

Dołącz do dyskusji: Linia napojów Oshee x Mata już w sprzedaży. „Mata jest konsumentem marki”

9 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kiks
Super ale piszcie raczej o ważnych wydarzeniach.
odpowiedź
User
mike
Jak się konsumuje markę? Logo czy butelkę się zjada?
odpowiedź
User
Coś dla prawdziwych Mata(o)łów
Najpierw ten frędzel o aparycji sarenki Disneyowskiej wciskał nam wieśmaki a teraz serwuje popitkę w kolorze tablicy Mendelejewa. Ale i tak dzięki za info. Już wiemy czego nie kupować.
odpowiedź