Ostryga: Krzysztof Winnik na czele, niezależnie od OS3 multimedia

Krzysztof Winnik objął stanowisko brand managera & social media directora w agencji social mediowej Ostryga. Firma całkowicie uniezależnia się od agencji OS3 multimedia, z której została wydzielona półtora roku temu.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Krzysztof Winnik na czele Ostrygi zastąpił Anitę Wojtaś-Jakubowską, która odeszła z agencji z końcem listopada ub.r. Winnik przez ostatnie trzy lata był managing oraz strategy & interactive directorem w agencjach NuOrder i 6ix Social Media & WoMM, których jest współzałożycielem. Wcześniej był związany m.in. z Nivea Polska i British American Tobacco Polska.

- Będę dążył do tego, aby Ostryga odgrywała coraz większą, a docelowo wiodącą rolę w kształtowaniu polskiego rynku mediów społecznościowych - zapowiada Krzysztof Winnik. - Na początek wzmocnimy działy strategii i client service. Będziemy też walczyć o nowe budżety, konsekwentnie wyznaczać standardy oraz wprowadzać nowe produkty i usługi - opisuje.

Zatrudnienie Krzysztofa Winnika to ostatni etap procesu reorganizacji Ostrygi mającego na celu całkowite uniezależnienie jej od agencji interaktywnej OS3 multimedia, z której została wydzielona w połowie 2010 roku. Obecnie Ostryga ma własną siedzibę i niezależnych klientów (m.in. Play, Hortex, L’Oreal, Hasbro, Ferrero, Pracuj.pl, Platforma Obywatelska, Ministerstwo Rozwoju Regionalnego, Toyota Bank Polska), a Marcin Maj, dotychczas managing director agencji, został jej prezesem.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?