SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Oszczędzaj czas lub energię” w reklamach pralek Bosch z VarioPerfect (wideo)

Zaczęła się kampania reklamowa pralek Bosch (produkowanych przez BSH Sprzęt Gospodarstwa Domowego) z funkcją VarioPerfect. Akcję przygotowały firmy Prime Movers, 3M Projekt, OMD, FaceAddicted, ACR Media House i Interactive Solutions.

Article

Reklamy pralek Bosch przekonują, że działający w nich system VarioPerfect zapewnia - w zależności od opcji wybranej przez użytkownika - oszczędność do 65 proc. czasu prania lub o 50 proc. mniejsze zużycie energii.

Akcja obejmuje też promocję konsumencką, w ramach której przy zakupie wybranych modeli tych pralek otrzymuje się 200 zł zwrotu. Promocja potrwa do końca stycznia.

Działania reklamowe - zaplanowane na trzy miesiące - są prowadzone w telewizji (najważniejsze stacje), prasie, internecie (serwisy VoD, największe portale, serwisy społecznościowe, strona docelowa varioperfect.pl) oraz punktach sprzedaży (materiały POS).

Kreacją spotu telewizyjnego zajęła się agencja Prime Movers, materiały POS przygotowała agencja 3M Projekt, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają firmy OMD, FaceAddicted, ACR Media House i Interactive Solutions.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Oszczędzaj czas lub energię” w reklamach pralek Bosch z VarioPerfect (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl