OTC Track świętuje trzecie urodziny

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

W ciągu trzech lat od momentu uruchomienia przez TNS OBOP badania OTC Track* znacznie powiększyło się portfolio marek, które objęte są tym pomiarem. Obecnie badane jest 6 kategorii produktów**, w których znajduje się ponad 220 marek leków bezreceptowych.

OTC Track jest unikatowym projektem o charakterze międzynarodowym, realizowanym w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (Polska, Czechy, Węgry, Słowacja). W sumie od początku jego istnienia zrealizowanych zostało 35 000 wywiadów z Polakami powyżej 15 roku życia w 144 falach badania.

Klienci TNS OBOP decydują się na monitoring średnio ponad 2 kategorii leków. Wyniki udostępniane są na platformie Miriad™, która integruje zarówno dane trackingowe, jak i dane pochodzące z innych źródeł (np. sprzedaż, akcje promocyjne i PR, temperatura powietrza). Obecnie TNS OBOP umożliwił klientom korzystanie z danych trackingowych w trybie on-line za pomocą oprogramowania WebMiriad.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Media Expert śrubuje rekordy. Tyle jeszcze nie zarobił

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Ilu widzów miał "Raport specjalny" w TVP Info? W marcu nowe odcinki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Potężna dezinformacja w sieci. Powielano fejka o zabójczyni 11-latki

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Republika weszła na nowy rynek. Taką ma konkurencję

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"

Magdalena Ogórek chwali się ukończeniem muzeum. "Dwa razy trafiłam do szpitala"