SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Otto w miejskim stylu promuje pojemniki na odpady

Pod hasłem "Street style" firma Otto prowadzi kampanię reklamującąprodukowane przez siebie pojemniki na odpady. Akcja - utrzymana wdynamicznej, ulicznej konwencji - jest skierowana do władzmiejskich oraz dużych zakładów.

Prasowa kampania reklamowa dwu- i czterokołowych pojemników naodpady firmy Otto utrzymana jest w dynamicznej, ulicznej konwencjimającej podkreślać barwność i różnorodność tej marki. Akcja podhasłem "Street style" jest skierowana do urzędów miejskich,zakładów oczyszczania miasta i dużych przedsiębiorstwprzemysłowych.

otto

W ramach akcji dwa layouty reklamowe zamieszczane są w piśmiebranżowym "Przegląd Komunalny". Kreację kampanii, która w kolejnychodsłonach będzie prowadzona do końca roku, przygotowała agencjareklamowa Progressivo, natomiast zakupem mediów zajęła się firmaOtto.

  • Więcej informacji:
  • Otto

Dołącz do dyskusji: Otto w miejskim stylu promuje pojemniki na odpady

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl