SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Outdoorowa reklama programu „Sexy Megastars Weekend” uznana za nieobyczajną

Billboardy promujące program „Sexy Megastars Weekend” w 4Fun.tv naruszają dobre obyczaje i nie uwzględniają stopnia rozwoju dzieci i młodzieży, przez co mogą zagrażać ich fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu dalszemu rozwojowi - uznała Komisja Etyki Reklamy.

Komisja Etyki Reklamy zajmowała się oceną reklamy zewnętrznej programu „Sexy Megastars Weekend” w telewizji 4fun.tv (4Fun Media). Na plakacie pokazano kilka skąpo ubranych kobiet, wyginających swoje ciało (poniżej prezentujemy spot programu utrzymany w podobnej stylistyce).

W opinii autora skargi billboard przypomina raczej reklamę jakiejś erotycznej stacji telewizyjnej. „ Skąpo ubrane panie prezentują bardzo seksualne pozy. Wszystko to na ulicy, wieczorem, widoczne dla kierowców i przechodniów, niezależnie od wieku. Jest bulwersujące, że takie reklamy ukazują się publicznie, będąc zupełnie niedostosowane do grupy odbiorców. Wnoszę o sprawdzenie reklamy pod kątem prezentowania nieodpowiednich treści do zupełnie niekontrolowanej grupy odbiorców” -napisano w jednej skardze. W innej skardze zwrócono uwagę, że reklama promuje program muzyczny o treściach erotycznych w ruchliwej okolicy hipermarketu w godzinach popołudniowych 15-16:00, w czasie gdy dzieci wraz z rodzicami wracają do domów.

Przedstawiciele 4Fun Media nie zajęli stanowiska w sprawie skarg na reklamę emitowanego w ich stacji programu.

KER uznała, że reklama narusza poczucie odpowiedzialności społecznej i dyskryminuje kobiety. W opinii Komisji reklama w obecnej postaci nie uwzględnia stopnia rozwoju dzieci i młodzieży i może zagrażać ich fizycznemu, psychicznemu lub moralnemu dalszemu rozwojowi.

Ponadto KER podkreśliła, że media zostały dobrane nieodpowiednio do treści przekazu marketingowego. Reklamy umieszczone na billboardach powinny być znacznie bardziej wyważone, gdyż ich odbiorcami są, chcąc nie chcąc, również dzieci.

najnowsze wiadomości

Dołącz do dyskusji: Outdoorowa reklama programu „Sexy Megastars Weekend” uznana za nieobyczajną

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
kol
Brawo KER
odpowiedź
User
tomtom94
Skąpo odziana kobieta jest nieodpowiednim widokiem dla dzieci. No może z tym się zgodzę, ale założę się, że gdyby na takim billboardzie był np. trup albo para gejów to wszystko byłoby w porządku....
odpowiedź
User
L501
Ciekawa jestem kiedy jakiś nawiedzony wystąpi o pozasłanianie wszelkiej nagości na malowidłach w typowo sakralnych obiektach Rzymu. Istna hipokryzja.
odpowiedź