SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Outdoorowe życzenia walentynkowe w promocji "I love Milka"

Pod hasłem "Miłosne graffiti" rozpoczęła się walentynkowa promocjabombonierek "I love Milka". Użytkownicy specjalnego serwisuinternetowego głosują na najlepsze życzenia miłosne, które znajdąsię w lutym na nośnikach outdoorowych.

W ramach promocji "Miłosne graffiti" pod adresem ilovemilka.pluruchomiono serwis internetowy, w którym można zapisać swojąpropozycję życzeń walentynkowych. Inni internauci będą do 5 lutegogłosować na poszczególne dedykacje, a wybranych w ten sposób 80znajdzie się 12 lutego na citylightach na przystankach wnajwiększych miastach. - Walentynkową zabawę oparliśmy na prostymspostrzeżeniu: chętnie złożylibyśmy życzenia najbliższej osobie wspektakularny sposób, ale rzadko możemy sobie na to pozwolić -uzasadnia Iwona Zbierska, senior brand manager Milka. - Kampaniaświetnie też wykorzystuje synergię internetu, outdooru i kina,czyli mediów bardzo ważnych dla naszej grupy docelowej -dodaje.

milka

Akcję wspiera kampania w internecie, outdoorze i sieciMultikino.

Promocję "Miłosne graffiti" wymyśliła i realizuje przez dommediowy Starcom, a stronę www.ilovemilka.pl zaprojektowałaagencja interaktywna Next.

Dołącz do dyskusji: Outdoorowe życzenia walentynkowe w promocji "I love Milka"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl