SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

P&G promuje w Tesco "Sekrety Pielęgnacji"

Procter&Gamble pod hasłem "Sekrety Pielęgnacji" promuje wsklepach Tesco swoje produkty kosmetyczne. Nośnikami akcji sąmateriały POS oraz bezpłatny poradnik.

Prowadzona przez Procter&Gamble w sklepach Tesco kampaniaproduktów kosmetycznych ma charakter sprzedażowy. Koncern podhasłem "Sekrety Pielęgnacji" promuje marki Olay, Wella, Pantene,Head & Shoulders, Always i Lenor. Partnerem akcji, prowadzonejpo raz ósmy, jest wydawnictwo G+J, które w SMS-owym konkursiefundowało 5 rocznych prenumerat miesięcznika "Claudia".

p

Kampania obejmuje bezpłatny poradnik poświęcony pielęgnacji iurodzie, materiały POS, a także stronę www.sekretypielegnacji.pl.Kreacją i produkcją materiałów wykorzystywanych w akcji zajęła sięagencja 4Frame.

Dołącz do dyskusji: P&G promuje w Tesco "Sekrety Pielęgnacji"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl