SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

P&G testuje własny sklep online

Firma Procter & Gamble testuje serwis internetowy, na którym jej produkty sprzedawane są bezpośrednio konsumentom.

Decyzja P&G o uruchomieniu własnego sklepu online nie jest dobra dla tradycyjnych sprzedawców produktów firmy, jako że stanowi on dla nich bezpośrednią konkurencję - informuje serwis Brand Republic.

Sklep znajduje się pod adresem theEssentials.com. Dostępne są na nim takie słynne marki P&G jak Braun czy Gillette, a także pasty do zębów, produkty czyszczące czy pieluchy.

theEssentials.com nie jest bezpośrednio zarządzany przez P&G, tylko przez inną firmę posiadającą produkty koncernu. Za to zastosowanie ma w nim regulamin i warunki prawne największego reklamodawcy na świecie.

Na razie internetowy sklep został uruchomiony na niewielką skalę i jest testowany za oceanem. Jeśli odniesie sukces, P&G najprawdopodobniej udostępni go szerszej grupie odbiorców.

źródło: Brand Republic

  • Więcej informacji:
  • P&G
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: P&G testuje własny sklep online

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl