Procter & Gamble radzi matkom, by wpajały synom obowiązki domowe (wideo)

Koncern Procter & Gamble przygotował na rynek indyjski reklamę pokazującą matkom, że warto wpajać synom nawyk uczestnictwa w codziennych obowiązkach domowych.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Procter & Gamble radzi matkom, by wpajały synom obowiązki domowe (wideo)

Indyjska reklama marki Ariel pokazuje scenkę z udziałem matki i dorastającego syna. Kobieta przynosi chłopakowi posiłek do pokoju i zaczyna sprzątać z podłogi ubrania. Chłopak nie zwraca na matkę uwagi, skupiając się na swoich zajęciach. Kobieta jednocześnie rozmawia przez telefon z córką, która oznajmia, że zrezygnowała z pracy. Słysząc rozmowę, syn pyta, co się stało. Telefoniczny dialog schodzi na temat męża córki, który jak się okazuje, nie wykonuje obowiązków domowych, ponieważ, jak się tłumaczy, nie umie.

Bohaterka reklamy jest tym szczerze zadziwiona... . Spogląda jednak na swojego syna, uświadamiając sobie, że sama przecież wyręcza go w sprzątaniu, praniu, gotowaniu. Reflektuje się i wręcza chłopakowi kosz z brudnymi ubraniami, razem idą je wyprać. Przyznaje się synowi, że postępowała błędnie, nie nakładając na niego obowiązków w domu.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/nowa-reklama-gillette-oburza-bo-dlaczego-maszynka-do-golenia-ma-pouczac-mezczyzn-jak-powinni-demonstrowac-swoja-meskosc ##

Reklamę podsumowuje pytanie: "Czy uczymy naszych synów tego, czego nauczyliśmy nasze córki?" Koncern zachęca tym samym matki, by wychowywały synów na mężczyzn, którzy będą równorzędnymi partnerami we własnych gospodarstwach domowych, kiedy już opuszczą rodzinne gniazdo.

Kampania jest częścią platformy komunikacyjnej #ShareTheLoad.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"