SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

P4 - pod jaką marką zaoferuje swoje usługi?

Operator telekomunikacyjny P4 w najbliższy piątek ogłosi, jak będzie się nazywała sieć telefonii komórkowej, w której będzie oferowała swoje usługi.

Powiedziała agencji ISB Magdalena Sawicka, rzecznik P4. To kolejny etap przygotowania do komercyjnego startu sieci, planowanego na I kwartał.

„Nazwę nowej sieci poznamy w piątek. Co do daty komercyjnego startu usług - to podtrzymujemy, że nastąpi on w pierwszym kwartale tego roku, ale na razie jej nie precyzujemy” - powiedziała Sawicka,

P4 chce do końca 2007 roku mieć 1,5 tys. stacji bazowych tak, aby w zasięgu sieci znalazło się 20% ludności Polski w 8 największych aglomeracjach: Warszawie, Trójmieście, Szczecinie, Poznaniu, Krakowie, Łodzi, Wrocławiu i Katowicach. Do końca 2008 roku nowy operator chce mieć 2,5 tys. stacji. Koszt budowy jednej stacji to ok. 100 tys. euro.

Oznacza to, że P4 wyda na budowę stacji 250 mln euro w ciągu najbliższych 2 lat.

W połowie stycznia pierwsze 120 osób z planowanej grupy 20 tys. osób rozpoczęło testowanie usług P4.

P4 to joint-venture polskiej Netii, która ma 30% udziałów w tej spółce, oraz islandzkiego funduszu Novator (70%).

Podobne informacje:

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: P4 - pod jaką marką zaoferuje swoje usługi?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl