„Pa pa, papierze!” - Saturn promuje interaktywną gazetkę

Trwa kampania reklamowa sklepów Saturn namawiająca konsumentów do skorzystania z interaktywnej formy gazetki, która po raz pierwszy ukazała się na internetowej stronie sieci.

km
km
Udostępnij artykuł:

Kampania, która potrwa do piątku (3 lutego), ma przyciągnąć klientów do strony Saturna, na której można zapoznać się z aktualną ofertą promocyjną sieci, zarezerwować produkt on-line, sprawdzić dostępność i ceny usług dodatkowych, a także zarejestrować się na newsletter. Atrakcyjność bieżącej oferty prezentowanej w gazetce interaktywnej, obowiązującej do 8 lutego, mają podnieść raty 36x0%.

Saturn zrezygnował z wielkonakładowego druku i dystrybucji gazetek. Wydrukowana oferta jest dostępna tylko w marketach.

grafika

Kampania wykorzystuje spoty telewizyjne (TVN, TVN 24, TVP, Polsat), radiowe (PR3, PR4, ZET, RMF FM, Eska, Eska Rock), lokalny outdoor, internet (onet.pl, wp.pl, youtube.pl, interia.pl, google.pl) oraz materiały informacyjne w punktach sprzedaży.

Kampania została opracowana przez polski oddział agencji Young&Rubicam. Media zostały zakupione przez dział planowania mediów Media Saturn Holding oraz dom mediowy Universal McCann.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje