PAD RES klientem PR Calling

PR Calling rozpoczęła współpracę z PAD RES, polskim deweloperem czystej energii, który specjalizuje się w projektach związanych z energią odnawialną, inwestycjami infrastrukturalnymi oraz nieruchomościami komercyjnymi.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
PAD RES klientem PR Calling

Agencja odpowiada za strategiczne doradztwo komunikacyjne, działania z zakresu media relations, pozycjonowanie ekspertów oraz prowadzenie profilu w mediach społecznościowych firmy.

Nowy klient PR Calling 

- Do grona naszych klientów dołączyła spółka, która swoją działalnością na co dzień przyczynia się do kształtowania nowej, ekologicznej rzeczywistości. PAD RES skupia się m.in. na transformacji energetycznej Polski, wprowadzając innowacyjne projekty czystych źródeł energii. Naszą rolą będzie dbanie o widoczność inicjatyw i ekspertów firmy w mediach. Już teraz cieszę się na wspólne działania. Dziękuję za zaufanie - komentuje Katarzyna Dworzyńska, head of business PR Calling.

PAD RES to założona w 2010 roku firma, która z powodzeniem zarządza rozwojem swoich inwestycji od podstaw do etapu „gotowy do budowy” lub „gotowy do eksploatacji”. We wrześniu 2021 roku większość udziałów PAD RES zostało objętych przez Griffin Capital Partners i Kajima Europe.

Współpraca rozpoczęła się z początkiem lutego br. Po stronie agencji za projekt odpowiada Agnieszka Dopierała, PR & communication consultant.

Umowa została podpisana na czas nieokreślony. Klient został pozyskany w wyniku działań new business.

jd
Autor artykułu:
jd
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day

Google i Apple wdrażają awaryjne zabezpieczenia po atakach zero-day