SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pakiet Familijny w Cyfrowym Polsacie

Cyfrowy Polsat repozycjonuje swój sztandarowy produkt

Platforma satelitarna Cyfrowy Polsat, dystrybutor cyfrowego sygnału telewizyjnego, rozpoczął nową kampanię reklamową, w której dotychczasowy Pakiet Podstawowy zastąpiono Pakietem Familijnym.

„Nowa nazwa handlowa naszego najpopularniejszego produktu – Pakiet Familijny – znacznie lepiej odzwierciedla jego istotę, czyli najlepszy wybór kanałów dla całej rodziny, a wszystko to za niezwykle korzystną cenę.”” – komentuje Andrzej Matuszyński, Dyrektor Marketingu i Obsługi Klienta Cyfrowego Polsatu. – „W naszej ofercie każdy może znaleźć coś ciekawego dla siebie: liczne kanały informacyjne polskie i zagraniczne, wiodące telewizje ogólnopolskie, kanały sportowe i dla kobiet oraz szeroką ofertę kanałów dla dzieci i edukacyjnych”.

Pakiet Familijny kosztuje 29,90 PLN miesięcznie. Dodatkowo abonenci Cyfrowego Polsatu mogą dokupić Pakiet Film (z kinem akcji AXN, ambitnymi filmami klasyki europejskiej na kanale Europa Europa oraz kultowymi produkcjami polskimi w Kino Polska) za 5,90 PLN oraz nowy premiowy kanał Cinemax, dystrybuowany przez HBO, za 19,90 PLN.

  Kampania reklamowa rozpocznie się w dzisiaji obejmuje działania ATL i BTL. Wśród tych pierwszych najważniejszą rolę odgrywać będzie telewizja: Polsat, Polsat 2, Polsat Sport, Telewizja Puls oraz kanał tematyczny Zdrowie i Uroda. Wachlarz działań BTL obejmie przede wszystkim akcje B2B, skierowane na sieć dystrybucji raz B2C, adresowane do klienta detalicznego, w tym między innymi program motywacyjny dla dystrybutorów i sprzedawców oraz POS-y w punktach sprzedaży.

Platforma Cyfrowego Polsatu została utworzona w 1999 roku i liczy obecnie ponad 450.000 abonentów.

Dołącz do dyskusji: Pakiet Familijny w Cyfrowym Polsacie

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl