Pakiet z reklamami już dostępny na Netfliksie. Brakuje w nim popularnych seriali

Abonament platformy Netflix z reklamami został wprowadzony w kilku krajach w wersji demonstracyjnej. Użytkownicy zwracają uwagę, że biblioteka w tym planie jest okrojona z niektórych produkcji, jak "The Crown", "House of Cards", "Breaking Bad". Pakiet na razie nie został wprowadzony w Polsce.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Abonament "Basic with Ads" Netfliksa jest już dostępny dla abonentów w USA, Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech, Australii, Japonii, Korei i Brazylii.

W USA koszt pakietu to 6,99 dolarów miesięcznie. To aż 13 dolarów mniej niż plan Premium, prawie 9 dolarów mniej niż oferta Standard i 3 dolary mniej niż najtańszy dotychczas pakiet Basic. Niemcy zapłacą za abonament z reklamami 4,99 euro, Francuzi 5,99 euro, Włosi i Hiszpanie 5,49 euro. W Wielkiej Brytanii cenę abonamentu wspartego reklamami ustalono na 4,99 funta.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-jak-udostepnic-konto-dlaczego-nie-dziala-jak-przeniesiec-profil-dodatkowe-oplaty-ile-wynosza ##

Abonament działa na jedno urządzenie. Pakiet "Basic with Ads" ma niższą jakość wideo 720p HD

Okrojona biblioteka w pakiecie reklamowym Netflix

Jak podaje Netflix, abonenci pakietu reklamowego nie będą mieli dostępu do około 5-10 proc. katalogu treści ze względu na ograniczenia licencyjne. Amerykańskie media podają, że w bibliotece z reklamami brakuje niektórych własnych i licencjonowanych tytułów Netfliksa, takich jak "Cobra Kai", "The Crown", "House of Cards", "Breaking Bad", "Peaky Blinders" czy "Sposób na morderstwo".

Na całym świecie Netflix zarobi 5,5 mld dol. rocznie z reklam do 2027 roku, a opłaty subskrypcyjne w tańszej opcji wzrosną do 8,5 mld dol. rocznie. Uruchomienie tańszego pakietu sprawi, że Netflix zarobi 2,2 mld dol. więcej do 2027 roku niż w przypadku modelu wyłącznie subskrypcyjnego, napędzanego wzrostem ARPU w połączeniu ze skromnym wzrostem ogólnej bazy subskrybentów. Ampere szacuje, że łączna liczba klientów będzie o 3,2 proc. wyższa niż bez wprowadzenia pakietu reklamowego.

Netflix ma ponad 220 mln subskrybentów  

Netflix ma na świecie 220,67 mln subskrybentów. Wzrost liczby subskrybentów Netfliksa był dużo wyższy od prognozy sprzed trzech miesięcy wynoszącej 1 mln. Platforma wróciła do dodatniej dynamiki, po tym jak w pierwszym kwartale br. straciła netto 0,2 mln klientów, a w drugim - 0,97 mln.

W czwartym kwartale br. Netflix spodziewa się pozyskać netto 4,5 mln subskrybentów. Przychody mają zmaleć rok do roku z 7,78 do 7,71 mld dolarów, marża operacyjna - z 8,2 do 4,2 proc., a zysk netto - z 607 do 163 mln dolarów.

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/netflix-niezalezny-pomiar-ogladalnosci ##

Z danych Mediapanelu wynika, że we wrześniu br. jego stronę internetową i aplikację mobilną odwiedziło 12,21 mln polskich użytkowników. To 41,13 proc. wszystkich internautów z kraju. Każdy subskrybent spędził przy treściach platformy średnio 5 godzin, 39 minut i 38 sekund.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały