SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Palmolive reklamuje "przepis na apetyczną skórę"

Pod hasłem "Przepis na apetyczną skórę" przebiega kampania reklamowa żeli pod prysznic Palmolive. Akcja jest prowadzona w hipermarketach.

Kampania reklamowa żeli pod prysznic Palmolive prowadzona jest pod hasłem "Przepis na apetyczną skórę" w formie 28-sekundowego spotu audio. Akcja, skierowana do kobiet w wieku od 25 do 45 lat, przebiega w 185 hipermarketach sieci Real, Carrefour i Tesco.

Kampania rozpoczęła się 5 marca i potrwa do 16 kwietnia. Jej kreację przygotowała agencja reklamowa Internet Media Services, natomiast zakupem mediów zajął się dom mediowy Mediaedge: cia.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Palmolive reklamuje "przepis na apetyczną skórę"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl