SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Pan PayPass w kampanii MasterCard PayPass

Ruszyła promocja płatności zbliżeniowych MasterCard PayPass. Akcję – opartą na wizerunku Pana PayPassa – i wspierającą ją kampanię reklamową przygotowały i realizują firmy McCann Erickson, MRM Worldwide i Universal McCann.

Pan PayPass w kampanii MasterCard PayPass

W rozpoczętej właśnie promocji technologii płatniczych MasterCard PayPass należy wypatrywać Pana PayPass w księgarniach Empik, perfumeriach Douglas, sklepach Smyk, Kakadu, Venezia i kinach Cinema City. Pierwsza osoba, która pojawi się we właściwym miejscu, o odpowiedniej porze, przy właściwej kasie i krzyknie, by to właśnie Pan PayPass zapłacił za znajdujące się w koszyku towary, otrzyma zwrot ich ceny – maksymalnie 500 zł. Informacje ułatwiające zlokalizowanie Pana PayPassa będą udostępniane na stronie paypass.pl i Facebookowym fanpage’u MasterCard Polska oraz dzięki aplikacjom mobilnym na iPhone’a i telefony z systemem Android.


Promocję – zaplanowaną do końca marca – wspierają działania reklamowe w telewizji, prasie, internecie i na outdoorze (citilighty, nośniki w warszawskim metrze) oraz liczne akcje niestandardowe. Kreację kampanii przygotowała agencja reklamowa McCann Erickson, za działania w internecie odpowiada agencja interaktywna MRM Worldwide, a zakupem mediów zajął się dom mediowy Universal McCann.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pan PayPass w kampanii MasterCard PayPass

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl