SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Panattoni Europe: Zastanawiasz się, jak tego dokonano?

W prasie i internecie kończy się kampania reklamowa Panattoni Europe. Akcję - prowadzoną pod hasłem „Zastanawiasz się, jak tego dokonano?” - firma przygotowała wspólnie ze studiem SanikDesign.

W trwającej od września kampanii Panattoni Europe pokazywano nietypowe budowle - takie jak piramidy czy klasztor Meteora - razem z pytaniem „Czy zastanawiasz się jak tego dokonano?”. Ostatnia odsłona akcji przedstawia zdjęcie magazynu Panattoni z kodem QR, który po zeskanowaniu przenosi użytkownika na specjalną stronę mobilną zawierającą odpowiedź na pytanie przewodnie.



W ramach kampanii uruchomiono serwis internetowy build-to-suit.eu, który prezentuje projekty BTS zrealizowane przez Panattoni Europe oraz szczegółowe opisy kilku inwestycji dla różnych branż. Strona jest dostępna w polskiej i angielskiej wersji językowej.

 



Kampania ma budować wizerunek Panattoni Europe jako lidera polskiego rynku nieruchomości przemysłowych typu BTS, przygotowującego obiekty spełniające konkretne potrzeby nawet najbardziej wymagających klientów. Całą akcję - a także serwis build-to-suit.eu - firma przygotowała razem z wrocławskim studiem SanikDesign. 


Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Panattoni Europe: Zastanawiasz się, jak tego dokonano?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl