SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Pani Domu” liderem, „Naj” w dół o 33 proc.

W I kwartale 2010 roku liderem sprzedaży ogółem wśród tygodników poradnikowych była „Pani Domu”, która jednocześnie zanotowała największy wzrost. Najbardziej w dół poszybowała sprzedaż „Naj”.

„Pani Domu” liderem, „Naj” w dół o 33 proc.

Sprzedaż ogółem Pani Domu" (Edipresse Polska) w pierwszych trzech miesiącach br. wyniosła 344 920 egz. i była o 27,1 proc. wyższa niż rok wcześniej - wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl.

Drugą lokatę zajął tygodnik "Chwila dla Ciebie” (Wydawnictwo Bauer), którego sprzedaż wzrosła o 3,6 proc. do 310 687 egz.

Na trzecim miejscu uplasował się „Naj”, wydawany przez G+J Polska, który miał w I kw. br. sprzedaż ogółem na poziomie 140 057 egz., co oznacza spadek aż o 33 proc. Od czerwca br. pismo ma zostać przekształcone w miesięcznik.

  I kwartał
ZKDP 2009 2010
  Sprzedaż ogółem
Pani Domu 271 462 344 920
Chwila dla Ciebie 299 748 310 687
Naj 209 055 140 057


W samym marcu br. kolejność tytułów była taka sama. Liderem była „Pani Domu” ze sprzedażą ogółem na poziomie 328 375 egz. (wzrost o 34,4 proc.), na drugim miejscu znalazła się „Chwila dla Ciebie” (297 173 egz., wzrost o 3,1 proc.), a na trzecim - „Naj” (136 966 egz., spadek o 32,2 proc.). 

  marzec
ZKDP 2009 2010
  Sprzedaż ogółem
Pani Domu 244 363 328 375
Chwila dla Ciebie 288 195 297 173
Naj 202 035 136 966


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Pani Domu” liderem, „Naj” w dół o 33 proc.

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Gargamel
"sprzedaz Naj POSZYBOWALA w dol"??? Ratunku! Nawet mnie to nie dziwi.
8 8
odpowiedź
User
znafca
Doleżych jest geniuszem ona to jeszcze odwróci....
8 8
odpowiedź
User
Jojo
Było zatrzymać Zborowskiego, zamiast zatrudniać te flądry, to by sprzedaż szybowała w górę.
8 8
odpowiedź
User
Stary cynik
Po czwartym re-relaunchu, po wymianie czterech naczelnych, czterech artystycznych w ciągu dwóch lat - kogoś to dziwi? Nie trzeba zatrudniać "masterkołcza", żeby coś takiego przewidzieć.
8 8
odpowiedź
User
Epikur
Pan Zborowski był niezły, ale niestety czytelnik poradnika Naj oczekuje porad, a nie Skandali, czy Faktu.
8 8
odpowiedź