SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Pani Domu” z wyższą ceną, zdrożeje “Przyjaciółka”?

Dwutygodnik “Pani Domu” (Edipresse Polska) od numeru, który ukaże się w poniedziałek 11 lipca br., zdrożeje o 10 groszy i będzie kosztować 0,99 zł. Wydawca podwyżkę tłumaczy wzrostem kosztów dystrybucji i papieru.

Wydawnictwo Edipresse Polska poinformowało również, że w związku takimi samymi czynnikami rozważa podniesienie ceny swojego drugiego dwutygodnika poradnikowego “Przyjaciółki”, która kosztuje obecnie 0,99 zł.

Pierwszy numer “Pani Domu” z podwyższoną ceną mutacji podstawowej ukaże się w nakładzie 417 tys. egz. i będzie mieć też dwie dodatkowe mutacje: wersja z książką kulinarną kosztować będzie 2,69 zł, a wersja w pakiecie razem z najnowszą “Przyjaciółką” ukaże się w cenie 1,99 zł.

Zmianie ceny “Pani Domu” towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Ruszy ona w telewizji 24 lipca br. i obejmie kanały TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TV 4 i Polsat 2. Spot został przygotowany przez dział marketingu wydawcy przy współpracy ze studiem Marcina Fedisza. Kampanię zaplanował ZenithOptimedia. Magazyn zorganizuje również wakacyjny konkurs zatytułowany “Maszyna Szczęścia Pani Domu”.

Dołącz do dyskusji: “Pani Domu” z wyższą ceną, zdrożeje “Przyjaciółka”?

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl