Papilot przechodzi z Goldbach Audience do biura reklamy Marquarda

Biuro reklamy Marquard Media Polska od stycznia 2016 roku przejmie sprzedaż powierzchni reklamowej w serwisach internetowych należących do kupionej przez siebie Grupy Papilot - dowiedział się portal Wirtualnemedia.pl. Dotąd sprzedażą reklam w nich zajmowała się sieć Goldbach Audience.

pp
pp
Udostępnij artykuł:
Papilot przechodzi z Goldbach Audience do biura reklamy Marquarda
fot. Shutterstock.com

- Grupa Papilot kończy współpracę z Goldbach Audience. Za sprzedaż reklam w serwisach Papilot.pl, Boska.pl i Supermamy.pl będzie odpowiadać biuro reklamy Marquard Media Polska. Stworzymy nowe pakiety obejmujące te nowe witryny oraz nasze dotychczasowe serwisy - mówi Wirtualnemedia.pl Julita Ziółkowska, dyrektor marketingu i reklamy w Marquard Media Polska.

Serwisy Grupy Papilot będą od stycznia 2016 roku obsługiwane przez zespół, którym kieruje Julita Senczyno, dyrektor reklamy spółki ds. nowych mediów. W związku z nowymi obowiązkami jego skład zostanie powiększony o kilka osób.

80 proc. udziałów w spółce Papilot, która jest właścicielem kierowanych do kobiet serwisów internetowych Papilot.pl, Boska.pl i Supermamy.pl, wydawnictwo Marquard Media Polska kupiło na początku listopada br. Wartości transakcji nie ujawniono.

Z danych Megapanel PBI/Gemius wynika, że w październiku br. Papilot.pl miał 511,6 tys. użytkowników, którzy wygenerowali 12,1 mln odsłon. Natomiast Boska.pl zanotowała 1,73 mln odsłon, a Supermamy.pl miały ich 1,74 mln (liczba ich użytkowników jest zbyt mała, by pojawić się w Megapanelu - zobacz pełne zestawienie serwisów tematycznych za październik).

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"