SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paralotna dla Henkel Klub

Agencja Paralotna przygotowała dla firmy Henkel nową komunikację programu lojalnościowego Henkel Klub.

Program ten wspiera sprzedaż następujących marek: Ceresit, Thomsit, Metylan, Pattex i Ponal. Nowa komunikacja prowadzona jest pod hasłem "Zbuduj sobie samochód" i nawiązuje do głównej nagrody oraz branży, której dotyczy program lojalnościowy.

Kampania skierowana jest głównie do mężczyzn - inwestorów i wykonawców kupujących budowlane produkty Henkla.

Program jest promowany poprzez materiały BTL w punktach sprzedaży: plakat, stand, katalog nagród.

Czas trwania kampanii: styczeń - październik 2007.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Henkel Klub

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl