SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paralotna dla Kia

Agencja Paralotna przygotowała dla Kia Motors polską edycje europejskiej kampanii wspierającej wprowadzenie na rynek modelu cee'd.

Kampania ma silnie eksponować informacje o nowym modelu KIA, który ma - jako pierwszy samochód w  Europie - siedmioletnią gwarancję.  Celem dodatkowym jest zaproszenie potencjalnych klientów do odbycia jazd próbnych samochodem KIA cee'd i poinformowanie ich o Dniach Otwartych w salonach KIA. Strategicznie kampania jest kontynuacja działań mających na celu budowę wizerunku marki KIA, jako producenta bardzo dobrej jakości, nowoczesnych samochodów - informuje Michał Holewjusz z agencji Paralotna.

     

W ramach kampanii Agencja Paralotna przygotowała spot telewizyjny (TVP, TVP3, TVN, TVN7, Polsat, TV4, Discovery, Animal Planet, Canal + Sport, Zone Europa, Kino Polska, AXN, Ale Kino!, VH1), outdoor wielkoformatowy (ponad 20 lokalizacji) oraz layouty prasowe (dzienniki ogólnopolskie, tygodniki opinii, dzienniki lokalne).

Kampania potrwa do końca stycznia.

Dołącz do dyskusji: Paralotna dla Kia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl