SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paralotna zdobyła budżet marki Mazury

Agencja Paralotna zwyciężyła w przetargu na obsługę kampanii reklamowej marki Mazury (Animex).

Przetarg obejmował multimedialną kampanię z wykorzystaniem wielu różnych mediów takich jak np.: outdoor, prasa, ambient media.

Paralotna odpowiedzialna będzie za przygotowanie strategii komunikacji wraz z egzekucją kreatywną w poszczególnych mediach oraz koordynacją działań dla marki.

Kampania rusza w okresie czerwiec – połowa sierpnia. Będzie to pierwsze tego typu wydarzenie marki Mazury. 

Mazury to lokalna marka wędliniarska z prawie 100 letnią tradycją.

Dołącz do dyskusji: Paralotna zdobyła budżet marki Mazury

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl