Paramount z Habbo

Wytwórnia Paramount Pictures Digital Entertainment podpisała umowęze skierowanym do nastolatków wirtualnym światem Habbo.

km
km
Udostępnij artykuł:

W ramach umowy, w Haboo będą promowane wirtualne dobra stworzonena podstawie co najmniej trzech filmów Paramount - informuje serwisMediaweek.

Wirtualny świat będzie miał prawa reklamowe na terenie AmerykiPółnocnej do filmów "Beowulf", "Mean Girls" ("Wredne Dziewczyny")oraz "The Spiderwick Chronicles" ("Kroniki Spiderwick"). Jeśliwspółpraca okaże się owocna, w przyszłości możliwe są porozumieniaco do kolejnych tytułów.

Habbo w swojej bazie posiada około 8 milionów nastoletnichużytkowników (w większości w wieku od 13 do 16 lat) z całegoświata, z czego 1,8 miliona to mieszkańcy Ameryki Północnej.

źródło: Mediaweek

km
Autor artykułu:
km
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"