SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Parolotna zdobyła budżet Empiku

Agencja Paralotna zwyciężyła w przetargu na obsługę marki Empik w okresie świąt Bożego Narodzenia.

Przetarg obejmował przygotowanie i późniejsze przeprowadzenie multimedialnej kampanii z wykorzystaniem wielu różnych mediów i kanałów komunikacji, takich jak np.: prasa, outdoor, ambient media, radio czy Internet.

 - Paralotna odpowiedzialna będzie za przygotowanie i skuteczną implementację strategii komunikacji wraz z opracowaniem wszystkich elementów kreacji w poszczególnych mediach i koordynacją całości działań dla marki w okresie Świąt Bożego Narodzenia – mówi Michał Leszczyński client service & strategic director Agencji Paralotna.

Kampania rusza pod koniec listopada.

Będzie to pierwsza od kilku multimedialna kampania z wykorzystaniem elementów kampanii wizerunkowej dla marki Empik.

Dołącz do dyskusji: Parolotna zdobyła budżet Empiku

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl