SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

9 ofert w przetargu na obsługę mediową i public relations PARP

W odpowiedzi na przetarg Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości dotyczącym obsługi mediowej i public relations wpłynęło 9 ofert - dowiedziały się Wirtualnemedia.pl. Złożyły je m.in. takie agencje, jak Sigma Bis, Komunikacja Plus Group, Media Group i Partner of Promotion.

Przetarg podzielony był na dwie części. Pierwsza obejmowała świadczenie usługi polegającej na bieżącym wsparciu zespołu komunikacji i mediów PARP w zakresie działań PR.

Do zadań wybranej agencji należeć będzie m.in. pisanie tekstów na podstawie materiałów oraz wytycznych przekazanych przez PARP, wysyłka informacji prasowych i komunikatów do mediów, bieżące wsparcie doradcze oraz merytoryczne w zakresie działań PR. Agencja ta będzie także odpowiadać za obsługę PR np. wydarzeń/konferencji prasowych. Zajmie się również zarządzaniem kryzysowym.

Budżet na tę część przetargu wynosi 492,8 tys. zł netto (bez VAT). Umowa ze zwycięską firmą zostanie zawarta na 2 lata. W tej części oferty złożyły: Clear Communication Group (z ceną 548,6 tys. zł), Partner of Promotion (552,3 tys. zł), ITBC Communication (597,3 tys. zł), Remarkable Ones (463 tys. zł), 38PR & Content Communication (583 tys. zł), Komunikacja Plus Group (577,6 tys. zł).

0,000001 proc. marży od Euvic Media

Druga część przetargu dotyczyła pośredniczenia w zakupie powierzchni reklamowej w prasie i na portalach internetowych, czasu antenowego w stacjach radiowych i telewizyjnych.

Wybrana w tej części agencja zajmie się m.in. przygotowaniem i prowadzeniem dwóch rocznych mediaplanów oraz 4 aktualizacji mediaplanu w ciągu okresu realizacji zamówienia, zakupem powierzchni reklamowej w prasie, w tym sporadycznie w prasie zagranicznej, na portalach internetowych o tematyce np. gospodarczej, zakupem czasu antenowego w stacjach radiowych, w stacjach telewizyjnych. Będzie też odpowiadać za nawiązanie współpracy (w tym rekomendowanie i/lub negocjowanie warunków współpracy) z osobami opiniotwórczymi (np. influencerami) w celu realizacji działań np. informacyjnych/promocyjnych PARP. Budżet dla tej części przetargu wynosi 2,26 mln zł netto (bez VAT). Umowa też zostanie zawarta na 2 lata.

W tej części oferty złożyły: Media Group (zaproponowana marża 0,01 proc.), Remarkable Ones wspólnie z Sigma Bis - wspólna agencją mediową Orlenu i PZU (marża 10 proc.), Euvic Media (marża 0,000001proc.), 38PR & Content Communication (marża 5 proc.), Youwillsee (marża 3,99 proc.) i Komunikacja Plus z K+Digital (marża  5 proc.).

Dołącz do dyskusji: 9 ofert w przetargu na obsługę mediową i public relations PARP

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
0,000001proc.
Wart odnotowania rekord marży.
odpowiedź
User
Oli
Jakim cudem agencja ktora oferuje taką marżę nie jest dyskwalifikowania z przetargu? Przecież to oznacza że będzie generowała marżę na boku. Co na to prawnicy? Jak ma się do tego nieuczciwa konkurencja itd? Tym bardziej jeżeli ktoś zna dorobek tej firmy. Zmiana nazwy to nie wszystko…
odpowiedź
User
miss
poziom ruh ania przez E wchodzi na poziom mistrzoski
odpowiedź