PARP szuka agencji do współpracy przy cyklu konferencji edukacyjnych

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości zaprosiła agencje do składania ofert na opracowanie hasła promocyjnego, logotypu, linii kreacyjnej i projektów materiałów promocyjnych oraz informacyjnych, a także stworzenia i prowadzenia strony internetowej na potrzeby organizacji cyklu konferencji edukacyjnych na temat zmian dla rozwoju biznesu.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
PARP szuka agencji do współpracy przy cyklu konferencji edukacyjnych

Wybrana w tym postępowaniu firma zajmie się opracowaniem spójnej linii kreacyjnej dla organizowanej przez PARP akcji informacyjno-edukacyjnej, której celem jest poinformowanie jak największej liczby mikro, małych i średnich przedsiębiorców o nowych rozwiązaniach prawnych ułatwiających prowadzenie działalności gospodarczej w Polsce.

Dotarcie do szerokiego grona odbiorców ma być zapewnione także poprzez utworzenie i prowadzenie strony internetowej poświęconej cyklowi konferencji, które będę zorganizowane w ramach tej akcji. PARP planuje zorganizować od 60 do 80 takich spotkań dla około 6400 uczestników w 16 miastach wojewódzkich i ok. 64 miastach powiatowych.

Zainteresowane firmy mogą składać oferty do 5 kwietnia br. Wybrana agencja będzie pracować dla PARP do końca listopada br.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana