SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Partner of Promotion dla Międzynarodowej Organizacji do Spraw Migracji

Agencja Partner of Promotion wygrała przetarg - na obsługę w zakresie PR - 2,5-letniej kampanii Międzynarodowej Organizacji do Spraw Migracji (IOM) promującej pozytywny wizerunek i korzyści wynikające z migracji.

Partner of Promotion będzie odpowiadać za działania public relations, aktywności w social media i organizację wydarzeń specjalnych w ramach kampanii Międzynarodowej Organizacji do Spraw Migracji. Akcja ma na celu zwiększenie zrozumienia kwestii migracyjnych oraz budowanie pozytywnego wizerunku migrantów i ich wkładu w polską kulturę, gospodarkę i życie społeczne.

Kampania jest częścią projektu „Zwiększanie efektywności zarządzania migracjami” prowadzonego przez tę organizację oraz Urząd do Spraw Cudzoziemców dzięki wsparciu finansowemu Szwajcarii w ramach szwajcarskiego programu współpracy z nowymi krajami członkowskimi Unii Europejskiej

Agencja i organizacja nie informują, jaki jest budżet akcji ani które inne firmy brały udział w przetargu na jej obsługę PR-ową.

Dołącz do dyskusji: Partner of Promotion dla Międzynarodowej Organizacji do Spraw Migracji

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl