Partner of Promotion i Global Marketing wypromują polskie mięso za granicą

Dwuletnią kampanię promującą polskie mięso (wieprzowinę i wołowinę) poza granicami Polski przygotuje konsorcjum agencji Partner of Promotion i Global Marketing Connections. To wynik wygranego przetargu, w którym agencje pokonały trzy inne konsorcja.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Partner of Promotion i Global Marketing wypromują polskie mięso za granicą
fot. Shutterstock.com

Przetarg prowadziły Unia Producentów i Pracodawców Przemysłu Mięsnego oraz Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego. Budżet zaplanowanych na dwa lata działań wynosi 2,3 mln euro netto.

Oprócz Partner of Promotion i Global Marketing Connections oferty złożyły też konsorcja złożone z agencji: Ecorys Polska z Ecorys UK i VMG, Solski Burson-Marsteller z Międzynarodowymi Targami Poznańskimi oraz SPC House of Media z Legend i McCann Worldgroup.

Kampania promującą polską wołowinę i wieprzowinę prowadzona będzie pod hasłem „Smak jakości i tradycji prosto z Europy” w Nowej Zelandii, Kazachstanie, Singapurze, RPA i na Tajwanie. Działania mają obejmować spot, stronę internetową i działania public relations.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Google testuje zmianę adresu Gmail bez tworzenia nowego konta

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Te seriale i filmy na HBO Max oglądaliśmy w 2025 roku najchętniej

Nie żyje Brigitte Bardot

Nie żyje Brigitte Bardot

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Samorządy hojnie łożą na telewizyjne sylwestry

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Ekspertka: smartfony uszkadzają oczy

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?