Partner of Promotion kolejny rok obsługuje komunikacyjnie szczyt klimatyczny ONZ

Partner of Promotion wygrała przetarg Ministerstwa Środowiska na obsługę public relations 24. Konferencji Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24). Agencja obsługuje wydarzenie trzeci rok z rzędu.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Partner of Promotion wygrała wszystkie trzy przetargi zorganizowane przez Ministerstwo Środowiska na obsługę public relations konferencji COP w Polsce.

Do zadań zespołu będzie należało przeprowadzenie działań informacyjno-edukacyjnych na temat szczytu oraz prowadzenie biura prasowego i profili social mediowych COP24 w trakcie konferencji.

Wcześniejsze konferencje miały miejsce w Poznaniu w 2008 roku (COP14) oraz w Warszawie w 2013 roku (COP19). Tegoroczny szczyt klimatyczny odbędzie się w Katowicach w dniach 3-14 grudnia.

24. Konferencja Stron Ramowej Konwencji Narodów Zjednoczonych w sprawie zmian klimatu (COP24) to najważniejsze globalne forum poświęcone polityce klimatycznej. Hasłem przewodnim kampanii jest "#changingtogether" - idea promująca wspólne działanie na rzecz przeciwdziałaniu zmianom klimatu na świecie. W tegorocznej konferencji udział weźmie ponad 25 000 uczestników i 1 200 dziennikarzy z całego świata.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

TVP szykuje seriale o aferach za rządów PiS. Odbudowa TVP Info "spędza sen z powiek"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Legendarny dziennikarz wraca do zdrowia po udarze i wylewie. "Mam jeszcze sporo planów"

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm

Facebook testuje pobieranie opłat od twórców i firm