SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

“Party” z Dodą wsparte kampanią

Najnowsze wydanie dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska) z Dodą na okładce trafiło do sprzedaży w poniedziałek 17 października br. w zwiększonym nakładzie. Numer wspiera kampania reklamowa.

Wydanie ukazało się w nakładzie 620 tys. egz. i normalnej cenie 2,20 zł (nie ma mutacji z dodatkiem).  To drugi numer z rozbudowanym działem o modzie i urodzie "Party Styl", wprowadzonym od poprzedniego, urodzinowego wydania pisma. Objętość numeru wynosi 92 strony.


>>> “Party” liderem, ale to “Gala” zyskała najwięcej


“Party” wsparte jest kampanią telewizyjną w kanałach ogólnopolskich (TVP 1, TVP 2, Polsat, TV 4, TVN, TVN 7) oraz stacjach tematycznych (Polsat Cafe, TVN Style, AXN, Canal+, Club TV, Comedy Central, Comedy Central Family, Eska TV, Foxlife, Kino Polska, MTV Polska, Viva Polska i Blink! ). Spot powstał przy współpracy działu marketingu pisma ze Studiem MF, kampanię zaplanował dom mediowy Zenith Optimedia.

Dołącz do dyskusji: “Party” z Dodą wsparte kampanią

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl