“Party” z konkursem dla modelek wsparte kampanią

Najnowsze wydanie dwutygodnika “Party” (Edipresse Polska), które ukazało się w poniedziałek 10 stycznia br., wspierają działania promocyjne w telewizji i punktach sprzedaży.

pp
pp
Udostępnij artykuł:

W numerze znaleźć można konkurs, w którym wygrać można udział w roli modelki na pokazie Macieja Zienia oraz kontrakt z agencją modelek. Numer ukazał się w normalnej cenie 1,99 zł, a jego nakład to 550 tys. egz.

Wydanie wspiera kampania reklamowa w telewizji ( TVP 1, TVP 2, Polsat, TVN, TVN 7, TV 4, Polsat Cafe) oraz w punktach sprzedaży prasy (Empik, HDS, Kolporter i Ruch). Kreację przygotowała agencja TimeCode, a media zakupił ZenithOptimedia Group.

grafika
pp
Autor artykułu:
pp
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

"Cyfrowe przebudzenie" w Kościołach. AI pisze kazania i symuluje rozmowę z Bogiem

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Nadchodzą zmiany w pisowni języka polskiego. To głębsza reforma niż w innych krajach

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana