Pascal Brodnicki i Paweł Dobrzyński prowadzą „Spotkanie ze smakiem” w TVN

Stacja TVN rozpoczęła emisję nowego cyklu kulinarnego „Spotkanie ze smakiem”, w którym Pascal Brodnicki i Paweł Dobrzyński będą lokować markę Kamis.

łb
łb
Udostępnij artykuł:
Pascal Brodnicki i Paweł Dobrzyński prowadzą „Spotkanie ze smakiem” w TVN

W każdym odcinku Brodnicki i Dobrzański stają do przyjacielskiej rywalizacji - jeden z kucharzy pełni rolę gospodarza, a drugi ma odgadnąć, jaki składnik zostanie dodany do potrawy.

W cyklu kulinarnym „Spotkanie ze smakiem” będą lokowane przyprawy Kamis. Program można oglądać w TVN w niedziele o godz. 17.50, począwszy od 5 marca. W pozostałe dni (poniedziałek-piątek, 20.10) stacja emituje „Doradcę smaku” z Andrzejem Polanem, który promuje markę Prymat.

Pascal Brodnicki i Paweł Dobrzański występowali razem w reality-show „Azja Express”, które TVN emitował jesienią ub.r.

Warto dodać, że w nowej kampanii reklamowej sieci Plus wspólnie z Szymonem Majewskim występują Małgorzata Rozenek-Majdan i Radosław Majdan. Spot nawiązuje do udziału Majdanów w programie „Azja Express” w TVN.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

"Rzeczpospolita" tuż przed zmianą właściciela. Znika węgierski miliarder

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Były dziennikarz dalej na czele komisji kultury. Tak poseł PiS nazwał innych

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Konkurent Netfliksa nie odpuszcza. Będzie wrogie przejęcia właściciela TVN?

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowa audycja muzyczna w Radiu 357. Autorem lider Riverside

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj
Materiał reklamowy

Nowe narzędzie WPP Media pozwala na pogłębiony wgląd w działania konkurencj

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu

Pod prąd. Jak Trojmiasto.pl robi media po swojemu