SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Pathfinder 23 obsłuży globalnie w e-commerce kilkanaście marek Coty

Coty global wybrało Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) jako kluczowego partnera odpowiadającego globalnie za aktywację marek beauty w e-commerce.

Zespół Pathfinder 23 Article

Pathfinder 23 będzie obsługiwał Coty w modelu end-to-end, w ramach całego portfolio Coty Consumer Beauty Brands. Szeroka współpraca obejmuje m.in. rekomendacje strategiczne, design oraz wdrożenia treści.

Agencja będzie obsługiwać marki Bourjois, CoverGirl, Manhattan, Rimmel, Max Factor, Wella, Clairol,  Sally Hansen, Adidas i Mass Fragrances.

43-osobowym, międzynarodowym zespołem obsługującym klienta kierują Marek Różycki, client service director i Szymon Domżała, VP & managing partnera.

- Wybraliśmy Pathfinder 23, ponieważ doświadczenie zespołu oraz innowacyjne podejście, jakie proponują w e-commerce przekładają się na naszą istotną przewagę biznesową - komentuje Aurélia Hirsinger, Coty director of e-commerce - consumer beauty.

Pathfinder 23 to globalna agencja budującą marki w środowisku e-commerce, funkcjonująca w ramach niezależnej platformy Brand New Galaxy, która na rynku działa od października ubiegłego roku.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pathfinder 23 obsłuży globalnie w e-commerce kilkanaście marek Coty

1 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
ludziezksiezyca
man on the moon - agencja hr wchodzaca w sklad BNG. nazwa adekwatna do stylu pracy, tworzenia kultury organizacji i "dobrego hr": 2/3 srony a4 o tym czego oczekuja, ani jednego zdania o tym co oferuja. moze specjalisci od hr zainteresuja sie tym jak sie robi dobry hr bo sa z nim na bakier od czasow saatchi, ludzie z ksiezyca
0 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing