SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pathfinder 23 zdobywa w przetargu obsługę marek Danone Nutricia

Agencja Pathfinder 23 (Brand New Galaxy) wygrała przetarg na kompleksową obsługę Danone Nutricia w e-commerce. Będzie obsługiwać w tym obszarze brandy Bebilon, BoboVita, Bebiko.

Agencja będzie odpowiadać m.in. za audyt całego ekosystemu marek Danone Nutricia, rekomendacje strategiczne oraz wsparcie strategiczne w e-commerce, strategię contentową. Do zadań agencji należy też implementacja, monitoring i optymalizacja assetów oraz wsparcie we współpracy ze sklepami online.

Za zarządzanie działaniami dla nowego klienta odpowiada Kamil Przybyszewski, client service director.

- Szukaliśmy partnera, który będzie odpowiedzialny nie tylko za stałą obsługę, ale będzie w stanie dostarczać innowacje, zaprojektowane dla naszych marek na platformy E-commerce. Zarówno wysoce wyspecjalizowana oferta, jak i globalne doświadczenie zespołu Pathfinder 23 zadecydowały o tym, że powierzyliśmy Agencji całościową obsługę obecności naszych marek w e-commerce  - komentuje Marcin Sypniewski, national pharmacy & e-commerce channel manager w Danone Nutricia.

Dołącz do dyskusji: Pathfinder 23 zdobywa w przetargu obsługę marek Danone Nutricia

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl