SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Paul Bachowski na czele strategii w Brainshake

Paul Bachowski objął stanowisko head of strategy w agencji Brainshake. Wcześniej pracował m.in. w BBDO i Change Integrated.

Jako head of strategy w agencji reklamowej Brainshake Paul Bachowski od początku sierpnia zajmuje się opracowywaniem strategii komunikacyjnych dla obecnych i nowych klientów firmy. Ponadto odpowiada za współtworzenie strategii rozwoju agencji, szczególnie w zakresie poszerzania kompetencji w komunikacji niestandardowej. Wcześniej strategią Brainshake zarządzał Łukasz Smoliński, który obecnie skupi się na stanowisku managing directora firmy.

Paul Bachowski jest związany z rynkiem reklamowym od 6 lat. Ostatnio pracował jako senior strategic planner w agencjach BBDO i White Rabbit, obsługując takich klientów jak Procter & Gamble, Frito Lay Polska, Aviva, PZU czy Chrysler. Wcześniej w Change Integrated nadzorował projekty dla BMW, Deutsche Banku oraz Play.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paul Bachowski na czele strategii w Brainshake

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl