Paulina Piechota kierowniczką ds. marketingu w M2 Films

Z początkiem lipca do zespołu M2 Films dołączyła Paulina Piechota, obejmując stanowisko kierowniczki ds. marketingu. W nowej roli Piechota będzie raportować do Pauli Szmidt, dyrektorki marketingu i dystrybucji.

Kinga Walczyk
Kinga Walczyk
Udostępnij artykuł:
Paulina Piechota kierowniczką ds. marketingu w M2 Films
fot. materiały prasowe

Wcześniej, przez blisko cztery lata, Piechota związana była z firmą Forum Film Poland, gdzie jako marketing manager odpowiadała za kompleksowe planowanie i realizację kampanii promocyjnych dla wielu głośnych premier kinowych.  

M2 Films to działający na rynku od 15 lat dystrybutor filmowy, odpowiedzialny za wprowadzenie do polskich kin takich tytułów jak “Green Book”, “Babygirl”, “Anatomia upadku”, “Mów do mnie”, “Najgorszy człowiek na świecie” czy “Mój piękny syn”.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych