Paulina Przybysz, Kamil Cichocki i Marcin Kin i w kampanii marki X-kom

W ramach kampanii  „x-kom prezentuje” o tym, jak odnaleźć życiową pasję oraz jak wspomaga ją technologia opowiadają piosenkarka Paulina Przybysz, fotograf Marcin Kin i podróżnik Kamil Cichocki. Akcję przygotował dział marketingu x-kom.

jd
jd
Udostępnij artykuł:
Paulina Przybysz, Kamil Cichocki i Marcin Kin i w kampanii marki X-kom

Na kampanię „x-kom prezentuje” składa się cykl trzech, prawie trzyminutowych filmów stylizowanych na mini-dokumenty. Piosenkarka Paulina Przybysz, fotograf Marcin Kin i podróżnik Kamil Cichocki opowiadają o źródłach swojej pasji. Podkreślają także, w jaki sposób pomaga ją rozwijać technologia. Bohaterowie testują także laptop Lenovo Yoga 720.

 

 

 

Wszystkie filmy można oglądać w internecie.

Kreację oraz koncepcję kampanii przygotowali Olga Robak oraz Kamil Gajdek z x-kom. Za produkcję spotu odpowiada Adam Bednarski.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych