Paulina Waleszczak odchodzi z Radia ZET. Na antenę wraca Aleksandra Ratusznik

We wtorek, 28 czerwca słuchacze Radia ZET po raz ostatni usłyszeli Paulinę Waleszczak, które przedstawiała "Wiadomości kulturalne". Dziennikarka spędziła w stacji ostatnie dwa lata. Na jej miejsce powraca po przerwie Aleksandra Ratusznik.

ram
ram
Udostępnij artykuł:
Paulina Waleszczak odchodzi z Radia ZET. Na antenę wraca Aleksandra Ratusznik
Od lewej: Aleksandra Ratusznik, Paulina Waleszczak

Paulina Waleszczak dołączyła do Radia ZET we wrześniu 2020 r. Najpierw prezentowała nocne wydania wiadomości, później można ją było usłyszeć także w ciągu dnia. Na antenie Zetki przedstawiała również "Wiadomości kulturalne". Ostatni raz - we wtorek, 28 czerwca.

- Paulinie kończy się umowa na zastępstwo. Od 1 lipca wraca natomiast Aleksandra Ratusznik - informuje nas Michał Aleksandrowicz, rzecznik prasowy Grupy Eurozet, do której należy Radio ZET.

Paulina Waleszczak przeprowadziła się z Wrocławia do Warszawy, by pracować w Radiu ZET. Wcześniej można ją było usłyszeć w Radiu Wrocław, Radiu RAM, Akademickim Radiu LUZ. Zaczynała od praktyk studenckich w Akademickim Radiu Kampus w Warszawie, gdzie studiowała dziennikarstwo.

Aleksandra Ratusznik związana jest z Radiem ZET od kwietnia 2017 r. Od początku przygotowuje i prezentuje wiadomości. Zaczynała w Radiu Eska w Tarnowie (jej rodzinnym mieście), odbyła też staż w Trójce, a w Radiu Kraków była reporterką, prezenterką wiadomości i prowadzącą audycję naukową. Skończyła filologię polską na Uniwersytecie Jagiellońskim.

Rośnie słuchalność Radia ZET

W ub.r. grupa kapitałowa Eurozet osiągnęła wzrost przychodów o 10,7 proc. do 194,98 mln zł. Zysk netto nadawcy zaksięgowany przez jego mniejszościowego udziałowca Agorę zwiększył się z 16,51 do 23,97 mln zł.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Tak zarabia Kanał Zero. O połowę więcej z reklam

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

Chiński e-commerce wart już ponad 11 mld zł w Polsce. Rząd mówi o nierównej konkurencji

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol