Paweł Deląg znów z Franco Feruzzi

Na przełomie października i listopada rusza nowa kampania reklamowa męskiej marki odzieżowej Franco Feruzzi, promująca kolekcję jesień -zima 2005.

masz
masz
Udostępnij artykuł:

Działania w ramach których przewidziane są między innymi: kampania outdorowa, publikacje prasowe, ekspozycje w salonach firmowych oraz niecodzienny pokaz mody.

Celem   kampanii  jest   ugruntowanie wizerunku marki Franco Feruzzi  jako nowoczesnej  i  nietuzinkowej,  skierowanej do mężczyzn aktywnych, którym  zależy  na   kreowaniu  własnego, niepowtarzalnego stylu. Twarzą marki, tak jak w poprzednich sezonach,  pozostaje Paweł Deląg.

Dopełnieniem działań promujących nową kolekcję jesienno-zimową będzie sponsoring w stacjach telewizyjnych i radiowych.

Działania  koordynuje firma Pigment ProductionSp. z o.o. Firma związana jest z marką  Franco Feruzzi od kilku sezonów kompleksową obsługą BTL, obecnie poszerzoną o działania w zakresie PR. 

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej