SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

Paweł Heinze za Mariusza Piturę dyrektorem kreatywnym w Walk Creative

Paweł Heinze z początkiem kwietnia objął stanowisko creative directora w Walk Creative. Zastąpił Mariusza Piturę, który rozstał się z agencją.

Paweł Heinze Article

Paweł Heinze przeszedł do Walk z agencji Ogilvy, w której pracował od 2017 roku, w teamie z Krzysztofem Iwińskim. Na nowo objętym stanowisku będzie odpowiadał za zarządzanie i wsparcie zespołów kreatywnych w realizacji projektów.

Karierę zawodową zaczynał w 1998 roku jako copywriter w McCann Erickson Group Warsaw (obecnie McCann Worldgroup). Pracował dla takich agencji jak Lowe Lintas Warsaw (obecnie Mullen Lowe Warsaw), Lowe GGK Budapest, Leo Burnett Warsaw, Publicis Conseil Paris, Leo Burnett CEEMIA, GREY Moscow i Ogilvy Warsaw.

Przeszedł przez wszystkie szczeble ścieżki zawodowej - od copywritera po executive creative directora. Tworzył, współtworzył i realizował kampanie dla największych klientów i marek na rynku polskim i rynkach międzynarodowych w regionie CEE, m.in. Orange, P&G, PZU i Heineken.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paweł Heinze za Mariusza Piturę dyrektorem kreatywnym w Walk Creative

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Me too
Dobry, miły, nie mobbujący, nie zadufany w sobie człowiek.
17 5
odpowiedź
User
und me tu
Do rany przyloz , rozstrzelanko, ukrzyżowanko, będom Państwo zadowolnieni....
9 2
odpowiedź
User
świetny transfer
Gratulacje Paweł!
16 4
odpowiedź
User
Gratulacje
Gratulacje!
13 4
odpowiedź
User
E.
Powodzenia. Jest potencjał w Walk.
5 5
odpowiedź