Paweł Kopczyński, Joanna Kuchcik i Łukasz Berliński w Sales Link

Paweł Kopczyński objął stanowisko head of art w Sales Link. Natomiast pracę jako graphic designerzy rozpoczęli w agencji Joanna Kuchcik i Łukasz Berliński.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Jako head of art w Sales Link Paweł Kopczyński odpowiada za koordynację prac związanych z projektami graficznymi dla klientów oraz współpracę z działem strategii w tym zakresie. Wcześniej założył studio kreatywne Goldfish i był w nim dyrektorem artystycznym. Jest absolwentem Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu oraz studiów podyplomowych z zakresu design management w Wyższej Szkole Nauk Humanistycznych i Dziennikarstwa w Poznaniu.

grafika

Z kolei Joanna Kuchcik i Łukasz Berliński zajmują się w Sales Link projektami materiałów graficznych dla klientów. Kuchcik wcześniej pracowała w poznańskich agencjach interaktywnych, m.in. One-2-One i iFusion. Z branżą reklamową związana jest od prawie pięciu lat, a wcześniej skończyła studia w Instytucie Wzornictwa na Politechnice Koszalińskiej.

grafika

Natomiast Łukasz Berliński poprzednio pracował jako junior graphic designer w agencji reklamowej Albedo Marketing. Studia w zakresie automatyki i zarządzania o specjalizacji multimedia ukończył na Politechnice Poznańskiej.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Gigantowi prasowemu grozi dożywotnie więzienie. Za krytykę chińskich władz

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Startują zgłoszenia do kolejnej edycji Wirtuali – naszej nagrody dla najlepszych mediów i ludzi mediów

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Duża zmiana w RASP. Komputer Świat ma trafić do struktury Business Insidera

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Koniec "Pogromców chaosu". Nie będzie kolejnej serii w TVN

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?
Materiał reklamowy

Ile trwa mecz piłki nożnej i kiedy sędzia dolicza czas?

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji

Tak rośnie polski rynek reklamowy. Maleje udział telewizji