SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Paweł Kuskowski po 10 latach odchodzi z Jaguar Land Rover

Paweł Kuskowski, dyrektor marketingu i PR Jaguar Land Rover po 10 latach pracy odchodzi z British Automotive Polska, importera aut tej marki.

Paweł KuskowskiArticle

Kuskowski dołączył do zespołu BAP (wcześniej JLR Polska) w 2010 roku jako dziennikarz motoryzacyjny z 10-letnim
stażem, wzmacniając ówczesny dział marketingu firmy.

W 2013 roku awansował na stanowisko brand managera Land Rover, a 2 lata później poszerzył zakres odpowiedzialności o markę Jaguar.

W kwietniu 2016 roku, po zmianach w zarządzie spółki, objął stanowisko dyrektora marketingu i PR.

Od tego czasu odpowiadał za przygotowanie i nadzorowanie realizacji kompleksowej strategii marketingowej oraz PR, przy ścisłej współpracy z pionem marketingu europejskiej centrali Jaguar Land Rover.

Paweł Kuskowski nie ujawnia dalszych planach zawodowych. Firma nie podaje, kto przejmie jego obowiązki.
 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Paweł Kuskowski po 10 latach odchodzi z Jaguar Land Rover

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Tolek
A nie jest tak, że firma traci dystrybucję Land Rovera i Jaguara w Polsce? No i po prostu nie ma tam już czego marketingować?
odpowiedź
User
Watch
Skończyła się konieczność marketingu w branży moto. Cięcia reklam w prasie nawet 100 procent. W internecie po kilkadziesiąt, przynajmniej teraz, gdy ludzie siedzą domach. Zaraz zaczną padać pisma moto. Marketing nie będzie potrzebny, będzie liczyła się tylko sprzedaż
odpowiedź
User
Tolek
Skończyła się konieczność marketingu w branży moto. Cięcia reklam w prasie nawet 100 procent. W internecie po kilkadziesiąt, przynajmniej teraz, gdy ludzie siedzą domach. Zaraz zaczną padać pisma moto. Marketing nie będzie potrzebny, będzie liczyła się tylko sprzedaż

Marketing zawsze jest potrzebny. Ale prawdą jest, że w takiej sytuacji jak teraz bez bólu można go ograniczyć niemal do zera i nikt tego nie zauważy. Oszczędności będą. A za kilka miesięcey, gdy wszystko zacznie powracać do noralności będzie można znowu zainwestować w marketing. Przy okazji, zatrudni się nowych ludzi. I to zapewne za o wiele mniejsze pieniądze...
odpowiedź