Koniec „Gastrofazy” w Antyradiu. Wraca Kuba „Kojot” Olszewski

Z anteny Antyradia (Eurozet) znika „Gastrofaza” Pawła Lorocha, obecna w rozgłośni przez ponad 15 lat. W zamian będą emitowane audycje z Kubą „Kojotem” Olszewskim jako gospodarzem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Koniec „Gastrofazy” w Antyradiu. Wraca Kuba „Kojot” Olszewski
Paweł Loroch, fot. screen z facebooka

Przygotowywana i prowadzona przez Pawła Lorocha „Gastrofaza” w ostatnich latach była emitowana w Antyradiu w soboty i niedziele w godz. 10:00-13:00. W tym paśmie pojawiła się w 2018 roku, gdy Loroch po kilku latach przerwy wrócił do Antyradia.

Wcześniej prowadził w nim „Gastrofazę” w latach 2005-2014, a od 2005 do 2008 był też dyrektorem promocji rozgłośni. W latach 2014-2016 Paweł Loroch prowadził internetowe JemRadio o tematyce kulinarnej.

Współpracował też z wieloma stacjami telewizyjnymi, głównie jako prowadzący programy kulinarne i ekspert od tej tematyki. W 2020 roku został brand managerem stacji Chillizet.

Zamiast „Gastrofazy” audycje Kuby „Kojota” Olszewskiego

Obecnie w dotychczasowym paśmie „Gastrofazy” będą nadawane audycje prowadzone przez Kubę „Kojota” Olszewskiego. W soboty będzie można słuchać „Najlepszego rocka na weekend” (stacja zapowiada, że będzie to solidna dawka gitarowych brzmień, konkursy z nagrodami i przegląd ciekawostek z całego świata), a w niedziele - wracającego na antenę po przerwie „Rankingu Kojota” (to subiektywne zestawienia rozmaitości ze świata kultury, sportu i życia codziennego).

- Zapowiadają się świetne antyweekendowe audycje, liczę że przełożą się na wysokie ratingi - mówi Marcin Bąkiewicz, redaktor naczelny Antyradia

Kuba Olszewski był związany z Antyradiem w latach 2016-2021. Od stycznia 2022 roku jest sekretarzem anteny Radia ZET, dalej będzie pełnił tę funkcję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu