Koniec „Gastrofazy” w Antyradiu. Wraca Kuba „Kojot” Olszewski

Z anteny Antyradia (Eurozet) znika „Gastrofaza” Pawła Lorocha, obecna w rozgłośni przez ponad 15 lat. W zamian będą emitowane audycje z Kubą „Kojotem” Olszewskim jako gospodarzem.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Koniec „Gastrofazy” w Antyradiu. Wraca Kuba „Kojot” Olszewski
Paweł Loroch, fot. screen z facebooka

Przygotowywana i prowadzona przez Pawła Lorocha „Gastrofaza” w ostatnich latach była emitowana w Antyradiu w soboty i niedziele w godz. 10:00-13:00. W tym paśmie pojawiła się w 2018 roku, gdy Loroch po kilku latach przerwy wrócił do Antyradia.

Wcześniej prowadził w nim „Gastrofazę” w latach 2005-2014, a od 2005 do 2008 był też dyrektorem promocji rozgłośni. W latach 2014-2016 Paweł Loroch prowadził internetowe JemRadio o tematyce kulinarnej.

Współpracował też z wieloma stacjami telewizyjnymi, głównie jako prowadzący programy kulinarne i ekspert od tej tematyki. W 2020 roku został brand managerem stacji Chillizet.

Zamiast „Gastrofazy” audycje Kuby „Kojota” Olszewskiego

Obecnie w dotychczasowym paśmie „Gastrofazy” będą nadawane audycje prowadzone przez Kubę „Kojota” Olszewskiego. W soboty będzie można słuchać „Najlepszego rocka na weekend” (stacja zapowiada, że będzie to solidna dawka gitarowych brzmień, konkursy z nagrodami i przegląd ciekawostek z całego świata), a w niedziele - wracającego na antenę po przerwie „Rankingu Kojota” (to subiektywne zestawienia rozmaitości ze świata kultury, sportu i życia codziennego).

- Zapowiadają się świetne antyweekendowe audycje, liczę że przełożą się na wysokie ratingi - mówi Marcin Bąkiewicz, redaktor naczelny Antyradia

Kuba Olszewski był związany z Antyradiem w latach 2016-2021. Od stycznia 2022 roku jest sekretarzem anteny Radia ZET, dalej będzie pełnił tę funkcję.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Kultowa "Biała bluzka" w reżyserii Magdy Umer w TVP1

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

Marka Streboxar w gronie klientów BeDigital

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

VZK Laboratory z pierwszą kampanią na polskim rynku

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Kampania mBanku "Jedna/Trzecia" edukuje Polaków o przyszłości finansowej

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały

HBO Max pokazało spot z zapowiedziami na 2026. To premierowe materiały